Sandra

Hejhej

tänkte jag skulle skriva ett litet inlägg så de blir nån fler än bara stackarns lilla Frida som skriver. ;)
Har varit på gymmet idag med Josefine S och som vanligt när vi är med varan blir de mkt skratt,
josse skulle säga nått i stil med "hönor som värper ägg" men ist vart "hönor lägger värp" xD
Haha fy vad vi skratta åt de! ;D

läste hälge nyss också och tänkte jag skulle dela med mej ett gott skratt eller två=)

En motorcyklist stoppades av en upprörd polisman:
-Din hustru som satt bakpå trillade av för en kvart sen! Har du inte saknat henne?!
-Tack gode gud. jag trodde jag blivit döv!



-säg mej Herbert, varför blev din fru arg på dig?
-jag sa att hennes strumpor hade korvat sig.
-men det var väl inget att bli arg för.
-hon var barbent.




De var allt för mej då =) bye bye 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0