Linnea

Tack Elin och Fanny, ni stannade med mig<3
Tack Alexander och Sanna, ni fick tag i Galina<3
Tack Leila, Sandra, Frida, Josefin och Josefine, ni kom och mötte oss för att se hur det var med mig<3
Tack Frida, du fick mig att le på väg tillbaka<3
Tack alla andra söta männsikor i min klass, ni som frågade hur jag mådde och om jag var okej<3

Och det största Tacket till Anneli, för när jag låg där på marken tog du tag i mig, lyfte upp mina armar ovanför huvudet, sa åt mig att andas och vägrade släppa
Allt jag ville då var att du skulle släppa, för det gjorde så jävla ont
Du skulle veta hur mycket jag hatade dig då
Men utan dig skulle jag inte att ha klarat det<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0