Frida

Hejsan<3

Vadå otur? jag har hunnit vara sjuk två gånger, två olika sjukdommar på två veckor!
Men tro det eller ej JAG ÄR FRISK!
Jag va hemma månda tisda onsda och på två dar har ja gjort två prov.
Låt oss säga att jag är ganska stolt!

I morgon ska vi tillbaks till lycksele och gå på djurparken,
vi har fått nåt erbjudande så hela familjen går in för 40kr(vi är 6 stycken i familjen)!!!
så det ska bli jätte roligt!

I dag fick vi en glad överaskning i matsalen, dom hade på radion!
man blev såå glad det blev ju mycke roligare då de va bara lite svårt att äta(och sitta still)...hihi<3

Min avslutnings kläning har kommit, jag var säker på att den inte skulle passa.....
men den passade jag är sååå nöjd!
Nån mer som älskar att de håller på va sommar?

stackars sandra är sjuk i dag...
krya på dej så ses vi då du blivit frisk!

PS. du får gärna skynda dej vi,
har ju so grejen på tisdag

HAHA nee ja bara skoja med dej!

Kram<3

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha tack frida, brukar bara vara sjuk c.a 2 dagar oftast så hinner nog bli frisk till på tisdag ;)

2010-05-21 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0