Frida

Hej ni som läser!<3

Just nu sitter jag i en stuga på en camping i Lycksele!
välldigt mysigt, vi komme hit i fredags och ska hem i morgon
men first thing first!

I tosdags va jag ju med Sandra och Josefine i bureå för att fixa FLFF uppgiften,
det gick jätte bra men jag kan ju inte skriva vad och hur det blev eftersom att ni i klassen får se/höra/läsa det sen.
Vi hade jätte roligt då vi gjorde den sen for vi och köpte cola på konsum och som vanligt blev det en hel del skratt och flamms! haha<3

Jag vet inte hur vädret har varit hemma idag men här har vi haft riktigt sommar väder!
SÅ HIMMLA HÄRLIGT!!!<3
perfekt gå på stan väder...hihi!

Nu ska jag se sommar krysset så byebye!<3


Kommentarer
Postat av: Mikaela Pettersson =)

sv: men jag tkr dee<3

2010-05-18 @ 07:16:15
URL: http://latsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0