Frida

Tredje gången gillt? eller?
nu har våran ÄLSKADE dator stängt av sig två gånger så jag fått börja om,
nu är det tredjegången gillt då ska det funka!
Idag ligger jag ute i solen och slappar i det fina vädret,
jag hoppas det fortfarande är så här bra väder i morn då det är midsommar.
Först på dagen ska vi fara nån stanns och dansa sen på kvällen far vi till farmor och farfars stuga,
där ska vi grilla och dansa runt midsommar stången (som vi gör) och sen brukar vi leka björnen sover med typ hela släckten!
det är jätte mysigt så jag hoppas verkligen det inte regnar!<3
om ni känner att ni vill läsa nånting mer om mej kan ni ju gå in på www.friiidasfinaste.blogg.se
Det var nog det jag hade att säja!
vad ska ni göra på midsommar då?

ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0