Frida

Hejsan!<3

Idag har jag och mamma varit på stan och letat grejer till avslutningen,
gick väll kanske inte så jätte bra...
Jag har nog varit på nästan alla sko affäerer som finns i stan!
Då man väl har hittat skorna man vill ha är dom för dyra eller för stora,asså de suger!
Fick iallafall en jeansjacka med mej hem så jag får väll vara nöjd ändå<3
Hittade världens finaste sjal också den bara skrek och skrek Frida köp mej lämna mej inte ensam!
men jag hann inte köpa den idag så vi får se senare.

Snart är det sommarlov nån mer som längtar!?<3

ha det bra och håll ut haha<3

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: åh tack frida! jag använder picasa:D

2010-06-07 @ 19:53:20
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0